Bouwjaren
- 1948 פורשה 356
- 1948 פורשה 356 טרום א
- 1948 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1948 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1949 פורשה 356
- 1949 פורשה 356 טרום א
- 1949 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1949 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1950 פורשה 356
- 1950 פורשה 356 טרום א
- 1950 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1950 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1951 פורשה 356
- 1951 פורשה 356 טרום א
- 1951 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1951 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1952 פורשה 356
- 1952 פורשה 356 טרום א
- 1952 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1952 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1953 פורשה 356
- 1953 פורשה 356 טרום א
- 1953 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1953 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1954 פורשה 356
- 1954 פורשה 356 טרום א
- 1954 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1954 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1955 פורשה 356 טרום א
- 1955 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1955 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1956 פורשה 356
- 1957 פורשה 356
- 1958 פורשה 356
- 1959 פורשה 356
- 1960 פורשה 356
- 1962 פורשה 356
- 1963 פורשה 356
- 1964 פורשה 356
- 1964 פורשה 911
1948 פורשה 356
לפני הפלישה הגרמנית לפולין, פורשה בנה שלוש מכוניות מסוג 64 למירוץ ברלין לרומא ב- 1939 שמעולם לא התנהל. ב- 1948, פרדיננד מעבורת פורשה יצר את פורשה 356. צילינדר 4, מקורר אוויר, מנוע אחורי, הנעה אחורית. פורשה 356 אושר בכבישים באוסטריה ביוני 8, 1948. פורשה 356 יירד בהיסטוריה כרכב הייצור הראשון של פורשה. מכוניות ה- 356 המוקדמות הללו הסתמכו מאוד על חלקי פולקסווגן. בשלהי ה- 50 המאוחרים, פורשה עידנה את המכונית במהירות, ובכך ביטלה את התלות בחלקי המכוניות והמכניקה של פולקסווגן. מכוניות ה- 356 המוקדמות עבדו בעבודת יד מאלומיניום, אך ב- 1950 כאשר הייצור עבר לגרמניה, הדגמים הפכו למלאי פלדה. החל מ- 1948 לקח לפורשה כמעט 2 שנים לייצור מכוניות ה- 50 הראשונות שלה.
מחפשים לרכוש פורשה קלאסית?
עם מעט מאוד מיוצרים ואף מעט פחות שנותרו כיום, ה- 1948 פורשה 356 היא אחת המכוניות הקלאסיות המבוקשות ביותר. מציאת 1948 פורשה 356 ארבעה צילינדרים היא ממצא מצוין. כמובן שתרצו לבדוק את האותנטיות של פורשה 356. ודא שמספרי השלדה והמנוע תואמים. אם אתם מחפשים לקנות 1948 פורשה 356, הצוות בחברת ER Classics ישמח לעזור לכם למצוא מכונית פורשה 356 קלאסית.