Bouwjaren
- 1948 פורשה 356
- 1948 פורשה 356 טרום א
- 1948 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1948 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1949 פורשה 356
- 1949 פורשה 356 טרום א
- 1949 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1949 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1950 פורשה 356
- 1950 פורשה 356 טרום א
- 1950 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1950 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1951 פורשה 356
- 1951 פורשה 356 טרום א
- 1951 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1951 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1952 פורשה 356
- 1952 פורשה 356 טרום א
- 1952 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1952 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1953 פורשה 356
- 1953 פורשה 356 טרום א
- 1953 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1953 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1954 פורשה 356
- 1954 פורשה 356 טרום א
- 1954 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1954 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1955 פורשה 356 טרום א
- 1955 פורשה 356 Pre-A קבריולט
- 1955 פורשה 356 קופה מקדימה
- 1956 פורשה 356
- 1957 פורשה 356
- 1958 פורשה 356
- 1959 פורשה 356
- 1960 פורשה 356
- 1962 פורשה 356
- 1963 פורשה 356
- 1964 פורשה 356
- 1964 פורשה 911
1950 פורשה 356
ה- 1950 פורשה 356 היה פורשה הראשון המיוצר בנפח והייתה המכונית שהעמידה את המותג פורשה על המפה. מכונית ספורט 2 עם דלת משקל קלה משקל הזמינה כקופה קשיחה וניתנת להמרה. פורשה תייצר את ה- 356 עם מספר וריאציות עד ל- 1963. לאורך הייצור שלה, יותר מ יחידות 76000 התגלגלו על הרצפה בגרמניה. ה- 356 היה מכונית בעלת צילינדר 4, הנעה אחורית, בעלת מנוע אחורי, שהשתמשה בבניית מחבת וגוף יחידה. חלק גדול מהמכניקה של פורשה 356 כולל המנוע, השלדה והמתלים נגזרו מהווקסווגן. עם הופעת הבכורה הראשונה ב- 1948, פורשה הנדסה מחדש את המכונית תוך התמקדות בביצועים.
מחפשים לרכוש פורשה קלאסית?
אם אתם מחפשים לקנות 1950 פורשה 356, חשוב לבדוק את כל התיעוד. בדוק גם את מספרי השלדה והמנוע כדי לקבוע את האותנטיות. מספרי השלדה מוטבעים באזור תא המטען מול הטנק ומספר המנוע נמצא בבסיס מעמד הגנרטור. חלודה היא גם דאגה ל- 1950 פורשה 356. נדירותם של דגמי 356 פירושה שהחלפת חלקי השלדה יכולה להיות יקרה למדי.