NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL
יום ראשון 6 בדצמבר פתוח במיוחד משעה 12:00 עד 16:00
עבור למלאי למכור את הרכב שלי

יגואר סדרת E סוג 1

מרץ 1961 את הסדרה הראשונה שהוצגתי, בתחילה לייצוא בלבד. ההשקה בשוק המקומי הגיעה ארבעה חודשים לאחר מכן ביולי ה- 1961. המכוניות באותו זמן השתמשו במנוע המשולש 3.8 ליטר שישה צילינדרים של יגואר XK6 של יגואר מבית XK150S. מכוניות שנבנו מוקדם יותר השתמשו בתפסים מצנפים חיצוניים אשר דרשו כלי לפתיחתם ובעיצוב רצפה שטוחה. מכוניות אלה הן נדירות ובעלות ערך רב יותר. לאחר מכן, רצפות יגואר E-Type 1963 היו מעוצבות בכדי לספק מקום רב יותר לרגליים ותפסים עם מכסה המנוע התאומים הועברו אל המכונית. מנוע ה- 3.8 ליטר הוגדל ל- 4.2 ליטר באוקטובר 1964.
כל סוגי ה- E הוצגו במתלים אחוריים סליליים עצמאיים עם קצות קדמי של מוט הפיתול, ובלמי דיסק ארבעה, עם לוח האחורי מאחור, כולם סייעו בכוח. יגואר היה אחד מיצרני הרכב הראשונים שהציידו מכוניות בבלמי דיסק כסטנדרט מ- XK150 ב- 1958. ניתן לזהות את סדרת ה- 1 על ידי פנסים מכוסים זכוכית (עד 1967), פתיחת "פה" קטנה מלפנים, פנסי איתות ונורות זנב מעל הפגושים וטיפי פליטה מתחת ללוחית המספר מאחור.

מכוניות קלאסיות של יגואר למכירה

במכוניות 3.8 ליטר יגואר E-Type 1965 יש מושבי דלי מרופדים מעור, פאנל מכשירים מרכזי וגזום מרכזי וקונסולה, ותיבת הילוכים מוס ארבע הילוכים חסרה סינכרומש להילוכים ראשונים ("תיבת מוס"). למכוניות בנפח 4.2 יש מושבים נוחים יותר, בלמים משופרים ומערכות חשמל ותיבת הילוכים בעלת כל סינכרומש ארבע הילוכים. למכוניות בנפח 4.2 יש גם תג על האתחול שמכריז "יגואר 4.2 ליטר E-Type". תוספות אופציונליות כללו גלגלים מעוקלים כרום ומרכב קשיח להסרה ל- OTS.

גרסת 2 + 2 של הקופה נוספה ביגואר E-Type 1966. ה- 2 + 2 הציע אפשרות לתיבת הילוכים אוטומטית. המרכב ארוך יותר ב- 9 מ"מ וזוויות הגג שונות עם שמשה אנכית יותר. (זו הנחה שגויה, ל- S229 OTS, קופה ו- 1 + 2 היו שמשות מגרפה זהות). הרודסטר נותר דו מושבי קפדני.
פחות ידוע, ממש בסוף ייצור סדרה 1 ולפני מעבר "סדרה 1½" המתואר להלן, הופקו מספר קטן מאוד של מכוניות מסדרה 1 עם פנסים פתוחים. תאריכי הייצור במכונות אלה משתנים אך בהנעה ימנית ייצור הטפסים אומת כבר במרץ 1968. המספר הנמוך של מכוניות אלה המיוצרות הופך אותן לנדירות מכל סוגי ההפקות E.

שנות דגם סדרה I:
יגואר סוג 1961
יגואר סוג 1962
יגואר סוג 1963
יגואר סוג 1964
יגואר סוג 1965
יגואר סוג 1966
יגואר סוג 1967
יגואר סוג 1968

בעקבות סדרה 1 הייתה סדרת מעבר של מכוניות שנבנתה בשנים 1967–1968, המכונה באופן לא רשמי "סדרה 1½", הדומות חיצונית למכוניות מסדרה 1. בגלל הלחץ האמריקאי המאפיינים החדשים היו פנסים קדמיים פתוחים, מתגים שונים וכמה התכווננות לדגמי ארה"ב. בחלק ממכוניות סדרה 1½ יש מאווררי קירור תאומים וגב מושב מתכוונן. תכונות סדרה 2 הוכנסו בהדרגה לסדרה 1, ויצרו את מכוניות סדרה 1 לא רשמיות, אך תמיד עם סגנון המרכב של סדרה 1.
מכונית פתוחה של 3.8 ליטר, למעשה מכונית הייצור הראשונה שהושלמה, נבדקה על ידי המגזין הבריטי "המנוע" בשנת 1961 והייתה לה מהירות מרבית של 149.1 קמ"ש ויכולה להאיץ בין 0 ל -60 קמ"ש (0 עד 97 קמ"ש. ) תוך 7.1 שניות. תועדה צריכת דלק של 21.3 מייל לליטר קיסרי. מכונית המבחן עלתה 2,097 פאונד כולל מיסים.

קונים סדרה מסוג יגואר אני?

המכוניות שהוגשו לבדיקת דרך על ידי כתבי העת המנועים הפופולריים באותה תקופה כמו מגזיני המנוע, האוטוקאר ואוטוספורט הוכנו במיוחד על ידי עבודות יגואר בכדי לתת נתוני ביצועים טובים מהסטנדרט. עבודה זו כללה איזון מנוע ועבודה עדינה כמו הזרמת גז ראשי הצילינדרים ואולי אף הייתה כרוכה בהתאמת שסתומי כניסה בקוטר גדול יותר.

שתיהן של מכוניות המבחן 1961 המוכרות לכביש: ה- Coupe Reg מסוג E. לא. 9600 HP ו- C-C Convertible Reg X מסוג X RUM, הותאמו גם עם צמיגי מירוץ דנלופ במבחן, בעלי קוטר גלגול גדול יותר ויעילות גרירה נמוכה יותר. זה הולך בדרך כלשהי להסביר כיצד המהירות המרבית של 77 קמ"ש (150 קמ"ש) שהושגו בתנאי בדיקה אידיאליים. מגבלת ההפעלה הבטוחה המקסימלית עבור מנועי 240 צילינדרים צילינדרים רגילים מסוג 6 ליטר E היא סל"ד 3.8. ליחידות ה- 5500-ליטר המאוחרות יותר היה סימון אדום על דלפק ההספק מרחוק סל"ד 4.2. מהירות המנוע הבטוחה המקסימאלית היא אפוא 5,000mph ו- 127mph בגבול סל"ד 137. שתי מכוניות המבחן בטח הגיעו לסיבוב של 5,500 סל"ד או חרגו בהילוכים העליונים תוך כדי ניסוי כביש ב- 6000.

יגואר סדרת E סוג 1

E & R Classics, מומחה הרכב הקלאסי שלי ביגואר!

לחץ כאן כדי לראות את המלאי שלנו

מהם היתרונות של קניית מכונית סדרת I של יגואר מסוג E בחברת ER Classics?
- מבחר נהדר של מכוניות קלאסיות למכירה
- כל המכוניות נבדקות בקפידה על ידי המכונאים בבית המלאכה שלנו
- הליכי MOT, ריתוך ופנים עבור מכונית יגואר E-Type I שלך
- מכניקת הזקנים המיוחדת שלנו יכולה לדאוג לכל ההליכים
אנו יכולים לדאוג לתיקונים, לתחזוקה ולצרכים המותאמים אישית
- קייטרינג שלם של מכונית הסדרה I של יגואר שלך
- אנו יכולים לספק את המכונית הקלאסית שלך לכל מדינה אירופאית