27 באפריל (יום המלכים) אולם התצוגה סגור

קלאסיקות רטרו שטוטגרט 2022

21 - 24 באפריל 2022

מכוניות קלאסיות למכירה>

Retro Classics Stuttgart הוא היריד לכל אוהבי המכוניות הקלאסיות. תערוכה זו בדרום גרמניה ביססה את עצמה כמקום מפגש מרכזי לתעשיית הרכב הקלאסית. זה מושך כמויות עצומות של מבקרים. הכל מסופר על המכוניות הקלאסיות באולמות הרבים של גני התערוכה שטוטגרט. בנוסף למופעים הללו, אפשר כמובן גם לקנות מכוניות קלאסיות. היריד יתקיים ב-21 עד 24 באפריל 2022.

מופעים מיוחדים וכל מיני תוכניות אחרות אורגנו כדי להבטיח שיהיה לך יום בלתי נשכח. כ -10 מופעים ומצגות מרשימות ואינפורמטיביות אחרות מתקיימות מדי יום. מחיר הכניסה למבוגרים הוא 20 אירו ליום וילדים מגיל 6 עד 15 הם 15 אירו ליום. בזכות שעות הפתיחה הרחבות, הפתוחות בין השעות 9: 6-XNUMX: XNUMX, תוכלו להסתכל סביב וליהנות מכל המכוניות הקלאסיות היפות.

 האם אתה מתעניין ביריד זה והיית רוצה להגיע עם מכונית קלאסית משלך? זה אפשרי! יש אפשרות להחנות את המכונית הקלאסית שלך במערב מספיאצה, שנמצאת ממש מול הכניסה למערב, תמורת תשלום קטן. יש גם מספיק מקום חניה לרכב היומיומי שלך. בעתיד, תחנת הרכבת המתוכננת למרחקים קצרים וארוכים תספק מסלולים קצרים שייקחו אתכם למספיאצה תוך דקות ספורות. הכתובת היא מספיאצה 1 בשטוטגרט.