27 באפריל (יום המלכים) אולם התצוגה סגור

פסטיבל גודווד במהירות 2022

יולי 2022

מכוניות קלאסיות למכירה>

פסטיבל המהירות של גודווד הוא אירוע שנתי שחוזר על עצמו והוא אירוע מוטורספורט פופולרי מאוד. הוא מושך יותר ממבקרים ב- 10,000, כולל מאווררי פורמולה 1, את הסיכוי לראות מכוניות קלאסיות שוב בפעולה. השנה תוכלו להעריץ את פסטיבל המהירות ביולי 2022. האירוע מתקיים במערב סאסקס באנגליה.

 

האירוע מציע לוח זמנים בו תוכלו לראות מה קורה מתי. יש לכם את "מופע הספורט של גודווד אקשן", "מרוצי דרכים" שונים, פורמולה 1, NASCAR ו"סופר-מכוניות "שונות. Hillclimb הוא לב ליבו של האירוע בו נפגשים רכבים מהראשים הראשיים, המראות הראשונות ומכונית העל. אתה יכול לבחור בין נקודות תצפית שונות המעניקות לך את התצוגה הטובה ביותר של המירוץ. החל מקו הזינוק, מעבר לבית, דרך פינת מולקומב, לאורך קיר הצור ובמרפסת העליונה, כמעט ולא חסרים פעולות בהישג ידך. יש הרבה מה לראות ולחוות בפסטיבל Goodwood of Speed!

 

מחיר הכניסה למגרש באירוע המדהים הוא 92 אירו לאדם ביום שישי ו -103 אירו לאדם בשבת וראשון. עבור יציע אתה משלם 64 אירו לאדם עבור כרטיס ביום שישי וזה עולה 87 אירו לאדם בשבת וראשון. לפסטיבל המהירות שעות פתיחה ארוכות שנותנות לכם את האפשרות ליהנות מכל החפצים היפים. החניה בחינם והחניון פתוח כל יום החל מהשעה 6:30 בבוקר