27 באפריל (יום המלכים) אולם תצוגה סגור - 1 במאי (יום העבודה) אולם תצוגה פתוח - יום ראשון 5 במאי פתוח במיוחד (10:00-14:00)

פסטיבל גודווד במהירות 2021

יולי 2021

מכוניות קלאסיות למכירה>

פסטיבל המהירות השנתי של גודווד הוא אירוע ספורט מוטורס פופולרי במיוחד. הוא מושך יותר ממבקרים ב- 10,000, ומעניק לאוהדי פורמולה 1 את ההזדמנות לראות שוב מכוניות ואופנועים קלאסיים בפעולה. השנה תוכלו להעריץ את האירוע ביולי 2021. פסטיבל המהירות של גודווד מתקיים במערב סאסקס באנגליה.

 

לאירוע יש לוח זמנים בו תוכלו לראות בדיוק מה קורה מתי. יש לך כמה "מרוצי דרכים", "מופע הספורט של גודווד אקשן", פורמולה 1, NASCAR ו"סופר-מכוניות "שונות. לב האירוע הוא Hillclimb בו נפגשים רכבים מהמשאיות הראשיות, מכוניות העל והמבט הראשון במתחם משותף. אתה יכול לצפות במירוץ מנקודות תצפית שונות. החל מקו הזינוק, מעבר לבית, דרך פינת מולקומב, לאורך קיר הצור ובמרפסת העליונה, אין מחסור בפעולה בהישג יד. יש הרבה מה לראות בפסטיבל Goodwood of Speed!

 

מחיר הכניסה למגרש באירוע הוא 92 אירו לאדם ביום שישי ו -103 אירו לאדם בשבת וראשון. עבור יציע אתה משלם 64 אירו לאדם עבור כרטיס ביום שישי וזה עולה 87 אירו לאדם בשבת וראשון. פסטיבל המהירות מציע שעות פתיחה נרחבות המאפשרות לכם להתבונן מסביב. החניה היא בחינם והחניון פתוח כל יום משעה 6:30