29 במרץ (יום שישי הטוב) אולם תצוגה פתוח - 31 במרץ ו-1 באפריל (פסחא) אולם תצוגה סגור - יום ראשון 7 באפריל פתוח במיוחד 10:00-14:00

סלון קלאסי אנטוורפן 2022

מכוניות קלאסיות למכירה>

תערוכת הרכב הקלאסית בה חברי מועדוני הרכב הבלגיים וההולנדיים המפורסמים ביותר נפגשים מדי שנה: סלון קלאסי אנטוורפן. ביריד תוכלו ליהנות מכל המכוניות הקלאסיות על ידי התבוננות בהן, אך תוכלו לקנות גם מכוניות קלאסיות כאן. בסופו של יום מוענק פרס על הדוכן היפה ביותר וכך המשתתפים עושים ככל יכולתם. תערוכה זו תתקיים במרץ 2022.

 בדיוק כמו בשנים האחרונות, הארגון שוב עשה כל שביכולתו להקים תערוכה מרשימה של מכוניות קלאסיות. ישנם נושאים המרכזיים בתכנית. מחיר הכניסה למבוגרים הוא כ- € 17 וילדים מתחת לגיל 10 הם בחינם. בתערוכה שעות פתיחה ארוכות כך שתוכלו להסתכל מסביב. לכן בהחלט כדאי לבקר כאן ואולי לקנות מכוניות קלאסיות יפות. בעזרת הנושאים והאווירה תלכו הביתה בתחושה יותר מסופקת.

 

האם אתה מעוניין והיית רוצה לנסוע לסלון הקלאסי באנטוורפן עם מכונית קלאסית משלך? קל להגיע אל התערוכה באנטוורפן, בה מתקיים הסלון הקלאסי באנטוורפן, עם כל מכונית קלאסית. באתר תוכלו למצוא מידע נוסף על אזור פליטה נמוכה שתוכלו להימנע ממנו.