סינון

29 במרץ (יום שישי הטוב) אולם תצוגה פתוח - 31 במרץ ו-1 באפריל (פסחא) אולם תצוגה סגור - יום ראשון 7 באפריל פתוח במיוחד 10:00-14:00
קבע כיוון עולה

  • €17,950
    שוחזר | ידועה היסטוריית התחזוקה | 1955 Ref.nr: r1998

מחפש רנו?

הירשם וניידע אותך מתי זה זמין

אנחנו קונים את שלך רנו!

יש לך רנו ואתה רוצה למכור? תיצור איתנו קשר. אנחנו תמיד מחפשים מכוניות קלאסיות להוסיף למלאי שלנו

צרו קשר

המומחה שלך ברנו
רנו

רכב רנו קלאסי למכירה ב-ER Classics

קניית רכב קלאסי של רנו ב-ER Classics
קניית רנו קלאסית היא רגע מיוחד שאנו בחברת ER Classics שמחים לעזור לך. תמצאו כאן מכוניות קלאסיות של רנו איכותיות, שלעתים קרובות עברו שיקום מקיף ובעלות היסטוריה ענפה. אנו מציעים דגמי רנו שונים כגון רנו 4CV, 5, 6, Juvaquatre, Alpine ו-NN. בין אם אתם קונים מכונית קלאסית כדי לבקר במופעים ואירועים או לצאת לסיבוב נחמד, ב-ERclassics יש לנו משהו לכולם.

הרנו הקלאסית המתאימה לך
לכל אחד יש את הסיבה שלו או שלה לקנות מכונית קלאסית של רנו. לא משנה מה המוטיבציה שלך, מומחי הרכב הקלאסי שלנו זמינים באינטרנט ובאולם התצוגה שלנו כדי לעזור לך למצוא את רכב החלומות שלך. אנו מבטיחים שתמצא את רנו הקלאסית שעונה לחלוטין על הצרכים שלך.

יש לנו אתר נרחב עם דף מוצר משלו לכל מכונית קלאסית כדי להכיר לכם את המכוניות הקלאסיות שלנו בצורה הטובה ביותר. כאן תמצאו דוח תמונות מותאם אישית, תמונות 360 מעלות של פנים וחוץ, סרטון ומידע רקע.

אם אתם מעדיפים לבקר באולם התצוגה שלנו כדי להתפעל מהמכוניות הקלאסיות של רנו, אתם כמובן מוזמנים מאוד. מומחי הרכב הקלאסי שלנו מוכנים לסייע לכם בייעוץ ללא כל התחייבות.

רנו אולדטיימר באיכות גבוהה
ב-ER Classics, כל מכונית נבדקת לפי 125 קריטריונים על ידי אחד מהמכונאים המיוחדים שלנו. דגמי רנו שאנו מציעים הם באיכות גבוהה ולעיתים קרובות משוחזרים בהרחבה ומצוידים בהיסטוריית תחזוקה נרחבת.

סוחר מכוניות קלאסיות מקוונות מספר 1 באירופה
לפני, במהלך ואחרי תהליך הרכישה של רנו הקלאסית שלך, נשמח לעמוד לרשותך בייעוץ ומידע. אנו מתמחים במכירת מכוניות קלאסיות מאז 2008. האם אתה קונה את רנו הקלאסי הבא שלך ב-ER Classics, סוחר המכוניות הקלאסיות המקוון מספר 1 באירופה?

כמו כן, אנו מתמחים ברישום ובדיקות והובלה לדלת הכניסה שלך אפשרית.

החליף או מכור את רנו הקלאסי שלך
האם אתה משתמש ברנו מעט מדי או שמצאת דגם אחר? אז אפשר גם לבצע טרייד אין או למכור את המכונית הקלאסית שלך ל-ER Classics. אנא אל תהסס לפנות לאחד ממומחי הרכב הקלאסי שלנו.