סינון

27 באפריל (יום המלכים) אולם התצוגה סגור
קבע כיוון עולה


המומחה שלך בפורד
מַעבָּרָה

מכוניות קלאסיות של פורד למכירה ב-ERclassics

איך אני קונה מכונית פורד קלאסית?
מתכננים לקנות מכונית פורד קלאסית? אז הגעתם למקום הנכון ב-ER Classics. כאן תמצאו מגוון מאוד מגוון של פורדים קלאסיים, כולל פורד מוסטנג קופה, קבריולט ופסטבק, קאפרי, ת'נדרבירד, סיירה, טאונוס וה-F100. אבל אתה יכול גם לפנות אלינו לקלאסיקות לפני המלחמה כמו פורד דגם A או דגם T.

כדי לתמוך בך בבחירה הנכונה כשאתה מחליט לקנות פורד קלאסי, ריכזנו דוח צילום נרחב באתר שלנו עבור כל מכונית במגוון שלנו. יש לנו גם תמונות של 360 מעלות של פנים וחוץ וסרטון.

האם אתה מעדיף לראות את הקלאסיקה פיזית? אז אתה מוזמן ביותר באולם התצוגה שלנו, הממוקם בוואלוויק, הולנד. מומחי הרכב הקלאסי שלנו זמינים עבורך הן באינטרנט והן במצב לא מקוון עם ייעוץ חינם.

רוצים לקנות פורד קלאסי ב-ER Classics?
אם אתם מעוניינים לרכוש מכונית פורד קלאסית, הגעתם למקום הנכון. ב-ERclassics האיכות קודמת לכל ולכן תמצאו מכוניות קלאסיות איכותיות שלעיתים קרובות עברו שיפוץ מקיף ומכילות היסטוריה ענפה. הקלאסיקה שלנו נבדקת ב-125 נקודות על ידי הסדנה שלנו. אנו מתמחים גם ברישום ובדיקות והובלה עולמית עד לדלת הכניסה שלך אפשרית.

לסחור או למכור מכונית פורד קלאסית?
בנוסף לקניית מכונית פורד קלאסית, תוכלו לפנות אלינו גם למכירה או טרייד אין של הקלאסי שלכם. אל תהסס לפנות לאחד ממומחי הרכב הקלאסי שלנו, הם יכולים לספר לך עוד על מכירה ו/או מסחר בפורד הקלאסי שלך.

מתי קונים מכונית פורד קלאסית?
קניית פורד קלאסית היא אירוע מיוחד שיכול להיות לו סיבה משלו לכל אחד. לדוגמה, תוכלו לבקר באירוע מכוניות קלאסיות אמריקאיות בפורד מוסטנג או לצאת לסיור נחמד ב-Thunderbird. לא משנה מה המטרה שלך, ל-ER Classics יש משהו לכולם.

סוחר מכוניות קלאסיות מקוונות מספר 1 באירופה
קניית מכונית פורד קלאסית היא תהליך מיוחד שמומחי הרכב הקלאסי שלנו שמחים לעזור לך. כשאתה קונה אצלנו קלאסיקה אנו תומכים בך לפני, במהלך ואחרי הרכישה. ERclassics מתמחה במכירת מכוניות קלאסיות ברחבי העולם מאז 2008. האם אתה קונה את מכונית פורד קלאסית הבאה שלך מסוחר המכוניות הקלאסיות המקוון מספר 1 באירופה?