27 באפריל (יום המלכים) אולם תצוגה סגור - 1 במאי (יום העבודה) אולם תצוגה פתוח - יום ראשון 5 במאי פתוח במיוחד (10:00-14:00)

מכוניות וסגנון חיים בריטי 2023

במרץ 2023

מכוניות קלאסיות למכירה>

ביריד ישנם כ -200 מציגים, מה שהופך אותה ללא ספק לתערוכה הגדולה ביותר בבריטניה. יש משהו לכולם: עתיקות, ביגוד, תכשיטים, ארונות ספרים, כורסאות עור, כלי אוכל, בדים, נעליים בעבודת יד, מגפיים, מרמלדה, פאדג 'ומעדנים. יש עוד המון דברים לעשות כמו: שירי פופ אנגלים ושק זילוף סקוטי בפאב האירי. אבל זו בעיקר תערוכה עם הרבה מכוניות קלאסיות אנגליות יפות.

 

זה אירוע שהיה הבריטי הטוב ביותר מזה 25 שנה. עם זאת, ישנם מציגים חדשים, מכוניות אחרות ומוצרים חדשים מדי שנה. זה הופך מכוניות וסגנון חיים בריטי לשונה מדי שנה. האירוע ייערך במרץ 2023 השנה.

 

מציגים רבים מגיעים עם חלק לרכב או חתיכת עתיקות ייחודית שאינה זמינה בהולנד. British Cars & Lifestyle הוא מקום שבו גברים ונשים יכולים ליהנות. ישנם גם מותגי רכב בלעדיים באנגלית כגון: Jaguar, לנד רובר, ריינג 'רובר, מיני, לוטוס, אסטון מרטין ובנטלי. ואז יש הקלאסיקות מאוסטין היילי, ריילי, MG, רולס רויס, אלביס, Triumph, מורגן וקלאסי מיני.

 

יש שעות פתיחה ארוכות שנותנות לכם את ההזדמנות להסתכל סביב ביריד הפנטסטי הזה. כרטיס כניסה עולה כ- 15 € לאדם ליום. ילדים עד גיל 12 אינם כרוכים בתשלום. כתובת האירוע היא Graafsebaan 133, 5248 NL Rosmalen ('s-Hertogenbosch).