27 באפריל (יום המלכים) אולם התצוגה סגור

ברמן קלאסי מוטורסו 2020

ינואר 31 עד פברואר 2, 2020.

מכוניות קלאסיות למכירה>

תערוכת הרכב הקלאסית של ברמן היא תערוכת המכוניות הוותיקות הגדולה הראשונה של השנה. כאן תמצאו את כל הרכבים הקלאסיים הדרושים לפתיחת עונה מוצלחת: מכוניות, אופנועים, קלאסיקות צעירות, ספורט מוטורי היסטורי, חלקי חילוף וטיפים לשיקום. יש שטח תצוגה של 4651 מ"ר המורכב משמונה אולמות, כ- 45,000 מבקרים ו- 650 מציגים מ- 12 מדינות. התערוכה הקלאסית ברמן היא המקום להיות בו לכל אוהדי המכוניות הקלאסיות.

 

חברים, אנשים דומים, מומחים ואספנים מתכנסים לכאן כדי להירגע ולדבר על מכוניות ואופנועים. המומחיות של הקהל, מגוון התערוכות האיכותיות, האווירה יוצאת הדופן והמופעים המיוחדים הייחודיים לרכבים ואופנועים היו הסיבה מאחורי הצלחתה של תערוכת הרכבים הקלאסית של ברמן מזה שנים. העונה מתחילה בברמן!

 

שעות הפתיחה של התערוכה הן בין השעות 9: 6-16: 24 בכל יום. זה מאפשר לך להסתכל סביב וליהנות מתערוכה יפהפייה זו. דמי הכניסה הם 1 אירו לאדם ליום ובמשך יומיים משלמים 7 אירו לאדם. נסיעה לתערוכה וממנה בקלות: השתמש במתקני Park & ​​Ride החדשים בשדה התעופה (מקום חניה 18). עקבו אחר שלטי שדה התעופה בברמן: כרטיס חניה וחשמלית במחיר של XNUMX אירו (מחיר לרכב לכל הנוסעים, כולל נסיעה חזרה בחשמלית). הנסיעה אורכת כ- XNUMX דקות. עצור ב- Blumenthalstraße.

סע בנוחות לדלת הכניסה של מרכז התערוכה - הימנע מפקקים ומחפש מקום חניה!