27 באפריל (יום המלכים) אולם תצוגה סגור - 1 במאי (יום העבודה) אולם תצוגה פתוח - יום ראשון 5 במאי פתוח במיוחד (10:00-14:00)

תערוכת המנוע של אסן 2018

מכוניות קלאסיות למכירה>

תערוכת אסן (Essen Motor Show) היא תערוכת רכב, שעיקרה דגש על מכוניות רכב, ספורט מוטורי, מכוניות וינטאג 'ומכוניות קלאסיות. היריד מתקיים מדי שנה בסוף נובמבר / תחילת דצמבר באסן-רוטנשייד באולמות התצוגה של מסה אסן ליד אדמת גרוגה. הראה ליצרני הרכב הוגנים את החידושים שלהם, בתחום כוונון הספקטרום משתרע על "מכוונים אצילים" כאלה. בתור בראבוס, היא תציג את צוותי המירוץ של היצרנים הגדולים וכן את הפעילים בפדרציות ספורט מוטוריות (z. B. ADAC ו- DMSB). בנוסף לנושאים המרכזיים, אין מעט "מכוניות פועלות", שלא להיות מיוצג בתערוכת הרכב של אסן: מציג רק מחקרי עיצוב כגון "מכוניות משוגעות" או אופנועים יוצאי דופן. מכונית מירוץ של העונה הנוכחית נמצאת כאן עם מכוניות מירוץ היסטוריות, אתה יכול לקנות אביזרים, רק להיות אספני מכוניות מודל למצוא את זה כאן. מאז השקתה של תערוכת אסן יותר מ- 10.5 מיליון איש ביקרו בתערוכה זו. בתחום כוונון וכלי רכב ספורטיביים הוא נחשב ליריד הסחר הגדול והחשוב ביותר בענף ברחבי העולם. אירוע זה נחשב כקישור בין אוהדים, חברות, עמותות ומארגני מירוצי ספורט, בשנה ניתן להציג אותו ולבחון את כל החידושים בנושא "רכב" פעם אחת. בנוסף מוצגים מוצרים חדשים בתחום הכוונון והאביזרים שם.

תערוכת המנוע של אסן

תערוכת המנוע של אסן התקיימה לראשונה ב- 1968 תחת הכותרת: "1. במקום זאת, תערוכת הספורט והמרוץ הבינלאומית לרכב מרוצים. "הממציא" של האירוע היה אז חובב מכוניות ה- 25 דאז, וולפגנג שולר, המשמש היום כרכז האירוע. הרעיון שלו היה להתקיים כסיום העונה של שנת המנועים, התערוכה ולהראות את אותו גוף, ובמיוחד את המכונית המנצחת של העונה. בנובמבר 2, 1968, התערוכה הראשונה נפתחה רק על 7,000 מטרים רבועים של שטח תצוגה. ההצלחה של התערוכה הראשונה עלתה על כל הציפיות. לעיתים המארגנים וההנהלה ההוגנת נאלצו לעזור במכירת כרטיסים. בין האורחים המיוחדים היה גם בימוי כוכב המירוץ בעידן המצוינות: גרהם היל, שזכה בתואר אליפות העולם בפורמולה 1 יום לאחר פתיחת התערוכה באסן במקסיקו הרחוקה. בסך הכל הגיעו 57,000 מבקרים. לאחר הוקמו קשרים ראשונים עם יריד הסחר הראשון עבור נהג פורמולה 1 לשעבר יוחן רינד, שקיים תערוכת מכוניות מירוץ משלו בוינה. עבור 1970, שנועד לחזק את שיתוף הפעולה עם יוחן רינדט. כותרת התערוכה שונתה ל- "Jochen Rindt-show - Int. תערוכת מכוניות הספורט והמירוץ אסן "השתנתה. בספטמבר 5, 1970, שלושה חודשים בלבד לפני הפתיחה, הוא נהרג במונזה. עם זאת, התערוכה בוצעה כמתוכנן תחת הכותרת החדשה. מספר המבקרים הוכפל בשנה הקודמת לכמעט 125,000, שטח התערוכה גדל ל 25,000 מ"ר. נינה רינדט אשתו של ג'ושן רינדט, היריד היה עדיין זמין, ונשאר פעיל עד 2005 כיועץ לתערוכת המנוע אסן. ב- 1972 שטח התערוכה גדל ל- 34,000 מ"ר וכמעט 150,000 מבקרים הגיעו. המפלה הגיעה ב- 1973, כאשר הסימנים למשבר הנפט ונהיגת יום ראשון האוסרת על מספר המבקרים ירד ל- 84,600. מכיוון שלא קמפיין יחסי ציבור כזה. B. עזרו להופעות של המירוצים רולף שטומלן שרכבו על סוסים אל האולמות או על ידי נהג פורמולה 1, רוני פיטרסון, שהגיע באופניים. רק ב- 1978 הצליח לדווח על רשומה חדשה עם מבקרי 160,000 ביריד שוב. ב- 1978, כותרת התערוכה בסרט "Int. Motorshow Essen השתנה מכיוון שתערוכת האופנועים העצמאית שהייתה תלויה בעבר שולבה בתערוכת Messe Essen ב"תערוכת הספורט והמרוץ לרכב ". ב- 1982, הוסיף אזור תצוגה משלו למכוניות וינטאג 'וקלאסיות. השנה גם חדש היה "מרכז התצוגה", אזור מצגות לרכבים היסטוריים, לימודי עיצוב ואמצעי תחבורה אקסטרווגנטיים. שטח התצוגה הוגדל ל -65,000 מ"ר. 1984 הגיע לראשונה ליותר מ- 200,000 מבקרים. מאז 1987, ספונסר הכבוד של ADAC לתערוכת המנוע של אסן. 1988 הגיעו כבר 332,800 מבקרים. בשנת 1990, Messe Essen התרחב שוב, כך שכעת 90,000 מ"ר היו זמינים. מספר המבקרים עלה לראשונה בסימן ה- 350,000. ב- 1992 הורחב טווח הכוונון יחד עם ה- VDAT (איגוד מכווני הרכב הגרמניים), האולמות 10 / 11, בה התקיים תערוכת הרכב הראשונה, "סלון VDAT". נכון ל- 1996, קרא לאירוע "Essen Motor Show International". האלף החדש החל ל"תערוכת המנוע אסן "שהייתה כעת רק כתערוכה שמתרחשת עם הרחבה מחודשת. זה היה אולם תצוגה חדש שיופעל, לפיו שטח התערוכה גדל ליותר מ -100,000 מ"ר. במקביל הייתה הפעם הראשונה ש"הלו, מה שלומך "במקום - ערב, שנערך מאז מדי שנה בערב, על נהג המירוץ לשעבר, נהגי ראלי ומנהלי ספורט מוטורס נפגשים והעכשיו תמיד מעל 200" לשעבר "להגיע. 2001 חרג בפעם הראשונה עם מותג 409,200 מבקרים 400.000er, ב- 2004 זה היה סוף סוף מבקרים של 416,500. מאז התייצב מספר המבקרים בין 360,000 ל- 400,000. במקביל השתנתה התערוכה: מאז ה- 2005, מה שמכונה "כוונון אקולוגי" ממלא (כוונון אקולוגי, כלומר כוונון חיסכון בדלק) תפקיד חשוב מאוד. ב- 2006 הוסיף "מייל מוטורספורט" באולם באורך 250 מטר, מקום מפגש מרכזי ביריד למירוצים ואוהדים פעילים. 2007 תערוכת המנוע של אסן בפעם ה- 40 והעיבודים היו תחת המוטו "40 שנות תאוות רכב". משך יותר מ- 350,000 מבקרים בתערוכת היובל הזו. באולם 1A אזור המסיבות עצמו בתערוכת המנוע של אסן נפתח לראשונה עם "גן התצוגה של אסן". אז פרסמת את "מרכז התצוגה" מ-.

תערוכת המנוע של אסן, מחזה לכוונון מכוניות!

כיום תערוכת הרכב אסן היא השנייה בגודלה אחרי יריד המכוניות של התעשייה האווירית והאירוע השנתי הגדול מסוגו בגרמניה. בדירוג ירידי הסחר בגרמניה כולה נמצא תערוכת הרכב אסן בדרגה 6. למבקרים נוספים יש רק רשות העתיקות, הבאומה, האגרניטכניקה, המנהיימר מימארקט והשבוע הבינלאומי הירוק בברלין.