NL EN US DE FR PL CZ ES PT IT SE HU GR RO SK JP CN AE IL
יום ראשון 6 בדצמבר פתוח במיוחד משעה 12:00 עד 16:00
עבור למלאי למכור את הרכב שלי

פרארי טסטראוסה

פרארי טסטארוסה היא מכונית ספורט בעלת 12 צילינדרים. הייצור התחיל בשנת 1984, כיורש של מתאגרף פרארי ברלינטה. הופק במקור בין השנים 1984 ל -1991, עם שתי תיקוני דגם לאחר סיום ייצור הטסטארוסה והצגתם של פרארי 512 TR ופרארי F512 M, שהופקו בין השנים 1992 ל -1996. כמעט 10.000 יחידות (Testarossas, 512 TR ו F512 Ms) יוצרו מיוצר, מה שהופך אותו לאחד מדגמי פרארי המופקים ביותר בהיסטוריה, למרות מחירו הגבוה ועיצובו האקזוטי. פרארי F512 M קמעונאית בשנת 1995 תמורת 220,000 דולר. הטסטארוסה היא קופה דו-דלתית שהוצגה לראשונה בתערוכת הרכב בפריס בשנת 2. לכל גרסאות הטסטארוסה הייתה תיבת הילוכים ידנית עם 1984 הילוכים אחורית. מתווה המנוע האמצעי האחורי וההנעה האחורית שומר על מרכז הכובד באמצע המכונית. הטסטארוסה המקורית תוכננה מחדש בשנת 5 ושוחררה כ- Ferrari 1992 TR. ה- F512 M הוצגה בתערוכת הרכב בפריס בשנת 512. ה- F1994 M הייתה מכונית 512 הצילינדרים האחרונה של אמצע המנוע של פרארי, מלבד פרארי F12, פרארי אנזו ולפררי, עם מנוע שטוח אחרון של פרארי. פרארי טסטארוסה הוחלפה ב -50 על ידי קופה Maranello 1996 המנועה קדמית. אין לבלבל בין הטסטארוסה לבין פרארי TR "טסטה רוסה" של סוף שנות החמישים ותחילת שנות ה -550, שהיו מכוניות ספורט GT.

פרארי מכוניות קלאסיות למכירה

השם Testarossa (שפירושו "ראש אדום" באיטלקית) מקורו בכיסויי הפקה המצוירים באדום במנוע שטוח 12. הטסטרוסה יכולה להתחקות אחר שורשיה בחזרה לתקלות של ה- 512i BB ב- 1981. הבעיות שהיו צריכות לתקן כללו תא הנוסעים שהתחמם יותר ויותר ומחסור בשטח המזוודות. כדי לתקן את הבעיות הללו היה על הטסטרוסה להיות גדול מקודמו, הברוקרטה בוקסר. גופתו של פינינפרינה הייתה פרידה מהמתאגרף המעוקל. רצועות הצדדיות שנמשכו לפעמים מהדלתות אל הפגושים האחוריים היו נחוצות לכללים בכמה מדינות החורגות על פתחים גדולים על מכוניות. לטסטראוסה היו רדיאטורים תאומים מאחור עם המנוע במקום רדיאטור יחיד מלפנים. הבלמים סיפקו אוויר קריר לרדיאטורים הצבועים האחורי, ובכך שמרו על המנוע להתחמם יתר על המידה. תוספת ייחודית אחרונה לעיצוב החדש הייתה מראה אחורית בעלת רכוב גבוה אחד בצד הנהג, וב- 1987 הצטרפה מראה מראה אחורית בצד הנוסע. בדומה לקודמו, הטסטרוסה השתמשה במערכות מתלים קדמיות ואחוריות של עצם המשאלה. כאשר הוצג ב- 1985, לטסטרוסה היו גלגלים למנגנון יחיד עם מגנזיום באמצעות מערכת TRX של מישלן. ב- 1986 הגלגלים שמרו על אותו עיצוב אך הוחלפו לקוטר 410mm סטנדרטי, עם רוחב של 200mm מקדימה ו- 250mm מאחור. המתלה של דגם 1988.5 תוכנן מחדש והגלגלים הוחלפו שוב מהגדרת הנוק-בורג היחידה לתבנית הברגה החמישית של פרארי. פרארי טסטראוסה עכביש הוא הגרסא הרשמית היחידה להמרה של הטסטראוסה. המכונית תוצרת ג'אני אגנלי, ראש פיאט באותה תקופה, במתנה. עכביש הטסטארוסה היה בעל מראה חיצוני מכסף, פנים עור מגנוליה לבן עם פס כחול כהה שנמתח מעל אדני השחור המט, וחלקו הלבן שניתן היה להחזיק אותו ידנית. הרכב נמסר לאגנלי ב- 1986. לקוחות רבים ביקשו את עכביש הטסטרוסה שלהם, אך פרארי דחתה את כל אחד מהם. העכביש הרשמי לא היה שונה מכנית מהטסטרוסות הרגילות הקיימות בשוק האירופי.

קונים טסטראוסה של פרארי?

מחיר פרארי טסטראוסה ב- 1989 היה USD 181,000. למרות שהצליח בדרך, הטסטראוסה לא הופיע על מסלולי מירוץ. כטופר הטווח של פרארי במהלך ה- 1980, המכונית העלתה הופעות רבות בתרבות הפופ, והבולטת ביותר במשחק הארקייד OutRun, ובעונה ה- 3rd של מיאמי סגן.

פרארי טסטראוסה

E & R Classics, מומחה המכוניות הקלאסיות שלך בפרארי!

לחץ כאן כדי לראות את המלאי שלנו

מהם היתרונות של קניית מכונית פרארי טסטראוסה ב- ER Classics?
- מבחר נהדר של מכוניות קלאסיות למכירה
- כל המכוניות נבדקות בקפידה על ידי המכונאים בבית המלאכה שלנו
- הליכי MOT, ריתוך ופנים לרכב שלך פרארי טסטראוסה
- מכניקת הזקנים המיוחדת שלנו יכולה לדאוג לכל ההליכים
אנו יכולים לדאוג לתיקונים, לתחזוקה ולצרכים המותאמים אישית
- מסעדה מלאה של מכונית פרארי טסטראוסה שלך
- אנו יכולים לספק את המכונית הקלאסית שלך לכל מדינה אירופאית