29 במרץ (יום שישי הטוב) אולם תצוגה פתוח - 31 במרץ ו-1 באפריל (פסחא) אולם תצוגה סגור - יום ראשון 7 באפריל פתוח במיוחד 10:00-14:00
עבור למלאי למכור את הרכב שלי

פורשה 914

פורשה 914 קלאסית

בסוף שנות ה-1960, גם פורשה וגם פולקסווגן היו מוכנות לדגמים חדשים; פורשה חיפשה תחליף ל-912 לרמת הכניסה שלהם ופולקסווגן רצתה מכונית קופה ספורטיבית חדשה שתחליף את ה-Karmann Ghia. באותה תקופה, פיתוח מכוניות פולקסווגן יוצר ברובו על ידי פורשה. פרדיננד פייך, האחראי למחקר ופיתוח בפורשה, היה אחראי בסופו של דבר לפרויקט 914. במקור התכנון היה למכור את המכונית עם מנוע 4 צילינדרים שטוח כמו פולקסווגן ועם מנוע 6 צילינדרים שטוח כמו פורשה, אבל פורשה החליטה במהלך הפיתוח שזה יהיה עסק מסוכן להשאיר את פורשה ופולקסווגן באותו גוף. להשתמש, ושכנע את פולקסווגן למכור את שתי הגרסאות כפורשה בצפון אמריקה.

אב הטיפוס הראשון של 914 הוצג ב-1 במרץ 1968. עם זאת, המצב הסתבך לאחר שמת יו"ר פולקסווגן היינץ נורדהוף ב-12 באפריל 1968. יורשו, קורט לוץ, לא היה מזוהה עם שושלת פורשה, וכתוצאה מכך המילולי ההסכם בין פולקסווגן לפורשה בוטל. לדעת לוץ, לפולקסווגן היו כל הזכויות על הדגם, ולא היססו לחלוק אותו עם פורשה כל עוד הם לא יתחלקו בעלות. בגלל ההחלטה הזו, קונספט התמחור והשיווק של ה-914 נכשל עוד לפני שהחל ייצור הסדרה. כתוצאה מכך, מחיר השלדה עלה משמעותית, וה-914/6 עלתה כמעט כמו ה-911T. ה-914/6 לא נמכר במיוחד, בעוד שה-914/4 הרבה פחות יקר הפך לרב המכר של פורשה במהלך הפעלת הדגמים שלו.

לגרסאות פולקסווגן היה במקור מנוע 80 ליטר שטוח-ארבעה עם הזרקת דלק בהספק של 1.7 כ"ס, המבוסס על מנוע מקורר האוויר של פולקסווגן. לגרסה 914/6 של פורשה היה מנוע 110 כ"ס 2.0 ל' שטוח עם שישה מ-1969T משנת 911. המכוניות 4 צילינדרים נמכרו כפולקסווגן-פורש על ידי סוחרי פולקסווגן אירופאים. נתוני מכירות גרועים ועלויות עליות אילצו את הייצור של גרסת ה-914/6 להפסיק ב-1972, לאחר ייצור של 3,351 יחידות. זה הוחלף בגרסה המופעלת על ידי גרסה חדשה של 100 כ"ס 2.0 ל', עם הזרקת דלק של מנוע פולקסווגן סוג 4 בשנת 1973. בשנת 1974 הוחלף מנוע ה-1.7 ל' במנוע 85 כ"ס 1.8 ל', וה-Bosch L-Jetronic החדש מערכת הזרקה נוספה למכוניות אמריקאיות. ייצור ה-914 הסתיים בשנת 1976. מנוע ה-2.0 ל' שטוח-ארבע המשיך לשמש ב-912E, שנחשב לדגם התחלתי עד הצגת ה-924. ה-914 הייתה מכונית היבוא של השנה של Motor Trend בשנת 1970. 914/6 GT זכתה בדרגת GTS וסיימה במקום השישי ב-24 השעות של לה מאן בשנת 1970.

קנה פורשה 914 קלאסיק ב-E&R Classics

מציאת פורשה המתאימה לך היא בראש סדר העדיפויות. החיפוש אחר רכב החלומות שלך מתחיל לעתים קרובות באינטרנט. ERClassics עשתה כל שביכולתה כדי לתת לך מושג על המכוניות, כך שכל מכונית באתר שלנו מסופקת עם דוח תמונות, תמונות 360 מעלות, סרטון ומידע רקע על המכונית. האם אתה מעדיף לראות את המכונית פיזית? לאחר מכן תוכל לבקר באולם התצוגה שלנו בוואלוויק, הולנד. בדוק באתר שלנו לשעות הפתיחה.

קנה פורשה 914 קלאסית

מכוניות קלאסיות פורשה 914 באיכות גבוהה ב-E&R Classics

כל המכוניות הקלאסיות המוצעות על ידינו, כולל פורשה 914 נבדקות מול רשימה עם 125 נקודות. הערכה זו מבוצעת על ידי אחד מהטכנאים שלנו. אספקת מכוניות קלאסיות במצב מושלם היא בעלת חשיבות רבה ל-ERClassics. המכוניות הקלאסיות המוצעות על ידינו הן אפוא באיכות גבוהה. אם תרצו מידע נוסף על תחזוקה לרכב קלאסי או אם אתם תוהים מה עושים מכונאים בסדנאות לרכב קלאסי, לחצו כאן.

החליף או מכור את המכונית הקלאסית של פורשה 914 שלך

ב-ER Classics אתה כמובן יכול לקנות פורשה 914, אך אנו מציעים גם את האפשרות למכור את המכונית הקלאסית הנוכחית שלך או להחליף אותה. אם תרצה מידע נוסף על מכירה או מסחר במכונית הקלאסית שלך, אנא צור קשר עם אחד מהמכוניות שלנו מומחי רכב קלאסי. אתה כמובן יכול גם לבקר באולם התצוגה שלנו כדי לדון באפשרויות.

למכור או לסחור בפורשה 914?

תחזוקה לרכב קלאסי

כמובן שכל רכב צריך תחזוקה, ולפעמים יכול לקרות שצריך לתקן משהו. זה לא שונה עבור מכונית קלאסית. מכיוון שאתה אוהב לשמור על המכונית הקלאסית שלך במצב מעולה, מוסך טוב הוא חשוב. כל מוסך יכול לספק לך תחזוקה, אבל לפעמים אתה רק צריך קצת יותר מיוחד של התמחות, אז אתה יכול לבחור לקחת את המכונית הקלאסית שלך לסדנה לרכב קלאסי שם הם מתמקדים במותג אחד או סוג אחד של מכונית קלאסית. המכונאים עובדים לרוב עם אותן מכוניות קלאסיות ולכן התמחו בתחזוקה או בתיקונים באותם מכוניות קלאסיות ספציפיות.

ל-ER Classics יש את הפורשה 914 הקלאסי המתאימה לך!

לחץ כאן למלאי שלנו

מהם היתרונות בקניית פורשה 914 קלאסית מ-ER Classics?

- מגוון גדול של קלאסיקות פורשה למכירה
- כל המכוניות הקלאסיות נבדקו ביסודיות על ידי בית המלאכה שלנו
- בית מלאכה משלו עם 20 מכונאים
- רישום ובדיקות
-הובלה כלל עולמית עד הדלת
- איכות ושירות גבוהים
- אפשרויות טרייד אין
- לקוחות מדרגים אותנו ב-8.9

סוחר מכוניות קלאסיות מקוונות מספר 1 באירופה

אם אתם מחפשים פורשה 914 חדשה ויפה, תעזרו באחד ממומחי המכוניות הקלאסיות שלנו. ERclassics מתמחה ברכישה ומכירה של מכוניות קלאסיות מאז 2008 ויכולה לקרוא לעצמה בצדק סוחר מכוניות קלאסיות מקוונות מספר 1 באירופה.