27 באפריל (יום המלכים) אולם התצוגה סגור
עבור למלאי למכור את הרכב שלי

פורשה 911 (1969 - 1973)

ב- 1969 פורשה הציגה את סדרת B: עם בסיס גלגלים מוגבר (מ- 2,211 ל- 2,268 מילימטרים) לכל דגמי ה- 911 ו- 912. האורך הכולל של המכונית לא השתנה. הזרקת דלק הגיעה גם ל- 911S לדגם אמצע חדש; ה- 911E. ב- 1970 המנועים של כל ה- 911 הוגדלו ל- 2195cc ותפוקות הכוח שודרגו. ייצור ה- 912 הופסק לאחר הצגת ה- Porsche 911T שהיה מודל כניסה. בהמשך ה- 911E הפך לזמין, שהיה לו תפוקת כוח נמוכה יותר מ- 911S, אך היה לו תאוצה מהירה יותר.

מכוניות פורשה קלאסיות למכירה

שנות הדגם 1972 ו- 1973 כללו רמת הכניסה 911T, הבינוני 911E וחלק העליון של הקו 911S. כל דגמי ה- 3 הצטיידו במנוע 2341cc חדש. ב- 1972 נעשה מאמץ אדיר לשיפור הטיפול ב- 911. בגלל מיקום המנוע הלא שגרתי, מוקדמות ה- 911 היו מועדות להחריף כאשר הם מונעים עד הגבול. בניסיון לתקן זאת, פורשה העבירה את מיכל השמן ממקומו מאחורי ההגה האחורי הימני לפניה. זה שיפר את חלוקת המשקל ובכך הטיפול.

קונים פורשה 911 (1969-1973)?

דגמי 911S זכו גם לספוילר דיסקרטי מתחת לפגוש הקדמי כדי לשפר את היציבות במהירות גבוהה. עבור מירוצים בשלב זה, ה- 911ST הופק במספרים מוגבלים. המכוניות היו זמינות עם מנוע 2466 סמ"ק או 2492 סמ"ק, והפיקו 270 כ"ס ב 8000 סל"ד. המשקל ירד ל -960 ק"ג. 911S זכו להצלחה בדייטונה 6 שעות, בסברינג 12 שעות, בנורבורגרינג 1000 ק"מ ובטארגה פלוריו. 911E ו- 911S השתמשו בהזרקת דלק מכנית. 911T הוצמד לקרבור, למעט בארה"ב שם השתמש גם ב- MFI. בינואר 1973, דגמי ארה"ב 911T עברו למערכת הזרקת דלק רציפה חדשה K-Jetronic מבית בוש.

פורשה 911 (1969-1973)

E & R Classics, מומחה הרכב הקלאסי שלך בפורשה!

לחץ כאן כדי לראות את המלאי שלנו


מהם היתרונות של קניית מכונית פורשה 911 (1969 - 1973) בחברת ER Classics?
- מבחר נהדר של מכוניות קלאסיות למכירה
- כל המכוניות נבדקות בקפידה על ידי המכונאים בבית המלאכה שלנו
- הליכות MOT, ריתוך ופנים לרכב שלך פורשה 911 (1969 - 1973)
- מכניקת הזקנים המיוחדת שלנו יכולה לדאוג לכל ההליכים
אנו יכולים לדאוג לתיקונים, לתחזוקה ולצרכים המותאמים אישית
- הקמה מלאה של מכונית פורשה 911 (1969 - 1973)
- אנו יכולים לספק את המכונית הקלאסית שלך לכל מדינה אירופאית