29 במרץ (יום שישי הטוב) אולם תצוגה פתוח - 31 במרץ ו-1 באפריל (פסחא) אולם תצוגה סגור - יום ראשון 7 באפריל פתוח במיוחד 10:00-14:00
עבור למלאי למכור את הרכב שלי

Jaguar E-Type סדרה I

הסדרה I הוצגה במרץ 1961, בתחילה לייצוא בלבד. ההשקה בשוק המקומי הגיעה ארבעה חודשים מאוחר יותר ביולי 1961. המכוניות השתמשו אז ב-3.8 ליטר קרבורטור SU משולש שישה צילינדרים Jaguar מנוע XK6 מה-XK150S. מכוניות שנבנו בעבר השתמשו בתפסי מכסה מנוע חיצוניים והיה להם רצפה שטוחה. מכוניות אלו נדירות ובעלות ערך. ואז 1963 Jaguar רצפות מסוג E שונו כדי לספק יותר מרווח לרגליים ותפסי מכסה המנוע הכפולים נעו בתוך המכונית. מנוע ה-3.8 ליטר הוגדל ל-4.2 ליטר באוקטובר 1964.

Jaguar היה אחד מיצרני הרכב הראשונים שציידו מכוניות עם בלמי דיסק כסטנדרט (ה-XK150 ב-1958). ניתן לזהות את הסדרה 1 לפי פנסי חזית מכוסי זכוכית (עד 1967), פתח "פה" קטן מלפנים, פנסי איתות ופנסים אחוריים מעל פגושים וקצות פליטה מתחת ללוחית המספר מאחור.

3.8 ליטר Jaguar מכוניות E-Type משנת 1965 עם מושבי דלי מעוטרים בעור, לוח מחוונים מרכזי וקונסולה בגזרת אלומיניום, ותיבת הילוכים ידנית עם ארבעה הילוכים מוס. למכוניות בנפח 4.2 ליטר יש מושבים נוחים יותר, בלמים ומערכות חשמליות משופרות ותיבת הילוכים ידנית עם ארבעה הילוכים סינכרונית לחלוטין. נכללו תוספות אופציונליות כגון גלגלי תיל כרום וגג קשיח שניתן להסרה עבור ה-OTS.

גרסת 2+2 של הקופה נוספה ב-1966 Jaguar E-Type. ה-2+2 הציע אפשרות לתיבת הילוכים אוטומטית. הרודסטר נותרה דו-מושבית קפדנית.

פחות ידוע, ממש בסוף ייצור סדרה 1 ולפני המעבר "סדרה 1" יוצרו מספר קטן מאוד של מכוניות מסדרה 1 עם פנסים פתוחים.

שנות דגם סדרה I:

Jaguar E-Type 1961
Jaguar E-Type 1962
Jaguar E-Type 1963
Jaguar E-Type 1964
Jaguar E-Type 1965
Jaguar E-Type 1966
Jaguar E-Type 1967
Jaguar E-Type 1968

בעקבות Jaguar E-Type Series 1 הייתה סדרת מעבר של מכוניות שנבנו בשנים 1967-1968, בשם לא רשמי "Series 1 ½", בדומה למכוניות מסדרה 1. כתוצאה מהלחץ האמריקאי הוצגו תכונות חדשות כמו פנסים פתוחים ומתגים שונים. לכמה מכוניות מסדרה 1 ½ יש גם שני מאווררים ומשענות מושפלות. תכונות סדרה 2 הוצגו בהדרגה בסדרה 1.

מכונית פתוחה בנפח 3.8 ליטר, למעשה מכונית הייצור הראשונה, נבחנה על ידי המגזין הבריטי The Motor בשנת 1961 והייתה לה מהירות מרבית של 149.1 קמ"ש ויכולה להאיץ מ-0 ל-60 קמ"ש (0 ל-97 קמ"ש) תוך 7.1 שניות. נרשמה צריכת דלק של 21.3 מיילים לליטר אימפריאלי. רכב המבחן עולה 2,097 פאונד כולל מיסים.

המכוניות שהועמדו לזמינות על ידי Jaguar לנסיעת מבחן במגזיני המכוניות הפופולריים של אותה תקופה, כמו Motor, Autocar ו-Autosport הוכנו במיוחד עבור נתוני ביצועים טובים במיוחד. Jaguar E-type קופה רג. מס' 9600 HP ו-E-type Convertible Reg 77 RW, הותקנו בצמיגי Dunlop Racing בנסיעת מבחן. מגבלת הסיבוב הבטוחה המקסימלית עבור מנועי 6 צילינדרים 3.8 ליטר E מסוג E היא 5500 סל"ד. ליחידות ה-4.2 ליטר המאוחרות יותר היה סימון אדום על מונה הסיבובים של 5,000 סל"ד בלבד. אז המהירות הבטוחה המקסימלית היא 127 קמ"ש ו-137 קמ"ש במגבלה של 5,500 סל"ד. שתי מכוניות המבחן הגיעו או עברו 6000 סל"ד בהילוך העליון בנסיעת המבחן של 1961.

קונה את הקלאסיקה Jaguar E-Type סדרה I

מציאה Jaguar E-Type Series I שמתאים לך היא בראש סדר העדיפויות. החיפוש אחר רכב החלומות שלך מתחיל לעתים קרובות באינטרנט. ERClassics עשתה כל שביכולתה כדי לתת לך מושג על המכוניות, כך שכל מכונית באתר שלנו מסופקת עם דוח תמונות, תמונות 360 מעלות, סרטון ומידע רקע על המכונית. האם אתה מעדיף לראות את המכונית פיזית? לאחר מכן תוכל לבקר באולם התצוגה שלנו בוואלוויק, הולנד. בדוק באתר שלנו לשעות הפתיחה.

קנה את הקלאסי Jaguar E-Type סדרה I

איכות גבוהה Jaguar E-Type Series I מכוניות קלאסיות ב-E&R Classics

כל המכוניות הקלאסיות המוצעות על ידינו, כולל Jaguar E-Type Series I, נבדקים מול רשימה עם 125 נקודות. הערכה זו מבוצעת על ידי אחד מהטכנאים שלנו. אספקת מכוניות קלאסיות במצב מושלם היא בעלת חשיבות רבה ל-ERClassics. המכוניות הקלאסיות המוצעות על ידינו הן אפוא באיכות גבוהה. אם תרצו מידע נוסף על תחזוקה לרכב קלאסי או אם אתם תוהים מה עושים מכונאים בסדנאות לרכב קלאסי, לחצו כאן.

טרייד או תמכור את שלך Jaguar E-Type סדרה I

ב-ER Classics ניתן כמובן לקנות א Jaguar, אך אנו מציעים גם את האפשרות למכור את המכונית הקלאסית הנוכחית שלך או להחליף אותה. אם תרצה מידע נוסף על מכירה או מסחר ברכב הקלאסי שלך, אנא צור קשר עם אחד ממומחי הרכב הקלאסי שלנו. אתה כמובן יכול גם לבקר באולם התצוגה שלנו כדי לדון באפשרויות.

למכור או לסחור בקלאסיקה Jaguar E-Type סדרה I?

תחזוקה לרכב קלאסי

כמובן שכל רכב צריך תחזוקה, ולפעמים יכול לקרות שצריך לתקן משהו. זה לא שונה עבור מכונית קלאסית. מכיוון שאתה אוהב לשמור על המכונית הקלאסית שלך במצב מעולה, מוסך טוב הוא חשוב. כל מוסך יכול לספק לך תחזוקה, אבל לפעמים אתה רק צריך קצת יותר מיוחד של התמחות, אז אתה יכול לבחור לקחת את המכונית הקלאסית שלך לסדנה לרכב קלאסי שם הם מתמקדים במותג אחד או סוג אחד של מכונית קלאסית. המכונאים עובדים לרוב עם אותן מכוניות קלאסיות ולכן התמחו בתחזוקה או בתיקונים ברכב הספציפי הזה

ל-ER Classics יש את הקלאסיקה הנכונה Jaguar E-Type סדרה 1 בשבילך!

לחץ כאן למלאי שלנו

מהם היתרונות ברכישת א Jaguar E-Type סדרה 1 קלאסיקה מבית ER Classics?

- מגוון רחב של Jaguar למכירה קלאסיקות
- כל המכוניות הקלאסיות נבדקו ביסודיות על ידי בית המלאכה שלנו
- בית מלאכה משלו עם 20 מכונאים
- רישום ובדיקות
- הובלה עולמית עד הדלת
- איכות ושירות גבוהים
- אפשרויות טרייד אין
- לקוחות מדרגים אותנו ב-8.9 

סוחר מכוניות קלאסיות מקוונות מספר 1 באירופה

אם אתה מחפש חדש יפה Jaguar E-Type סדרה 1, תעזרו באחד ממומחי הרכב הקלאסי שלנו. ERclassics מתמחה ברכישה ומכירה של מכוניות קלאסיות מאז 2008 ויכולה לקרוא לעצמה בצדק סוחר מכוניות קלאסיות מקוונות מספר 1 באירופה.