27 באפריל (יום המלכים) אולם תצוגה סגור - 1 במאי (יום העבודה) אולם תצוגה פתוח - יום ראשון 5 במאי פתוח במיוחד (10:00-14:00)

Zoute Grand Prix 2021

אוקטובר 2021

מכוניות קלאסיות למכירה>

נוקה-הייסט מתכונן למהדורה הבאה של הגרנד פרי של זוטה. מזה שנים רבות "Het Zoute" נקשר לאורח חיים מתוחכם בו המעמד, הרפיה וספורטיביות מובילים את ההובלה. באוקטובר 2021, Zoute Grand Prix יהיה האירוע הבינלאומי של מותגי הרכב היפים ביותר, ישנים וחדשים כאחד.

 

האירוע בקנוקה מושך אליו בכל שנה 250,000 מבקרים מכל רחבי היבשת. ב- Grand Zoute Grand Prix פעילויות שונות כמו עצרת סדירות, סיור GT, מכירה פומבית, "הבלדה" ואפילו תחרות. השיא עבור חובבי המכוניות הקלאסיות הוא עצרת קנוקה. העצרת מברכת על צוותי 200 שמביאים רכבים שהשנה צריכה להיות בין 1920 ל- 1965. עצרות 2 אורגנו במהירויות שונות. בנוסף, למארגני ה- Zoute Grand Prix בקנוקה יש תוכניות גדולות לשנים הבאות. התוכנית מורחבת עוד יותר עם כמה אירועים מרהיבים. יתקיים עצרת חג המולד, עצרת לנשים ומירוץ בדורבוי. בקיצור: יש הרבה מה לעשות באירוע הפנטסטי הזה.

 

מחיר הכניסה הוא 40 אירו לאדם ליום. אתה משלם 10 אירו לרכב עבור כרטיס חניה. שעות הפתיחה הרחבות נותנות לכם את האפשרות ליהנות מכל הפעילויות שניתן להתפעל מהן בגרנד פרי של זוטי.