29 במרץ (יום שישי הטוב) אולם תצוגה פתוח - 31 במרץ ו-1 באפריל (פסחא) אולם תצוגה סגור - יום ראשון 7 באפריל פתוח במיוחד 10:00-14:00

גרנד פרי היסטורי זנדבוורט 2024

ספטמבר 2024

מכוניות קלאסיות למכירה>

בשל התמהיל המרהיב של סדרות מירוצים מהנוסחה ההיסטורית 1 למכוניות קלאסיות, Grand Prix Zandvoort ההיסטורי צמח להיות אירוע מירוצים גדול. זנדווורט מתעורר לחיים במהלך הפסטיבל ההיסטורי בן שלושה הימים בזכות אימונים ומירוצים לשנים עשר שיעורים שונים. בנוסף, ישנן ארבע הדגמות שונות המציעות 3 ימי גיוון. אירוע מירוצים זה ייערך בספטמבר 2024.

 

מכוניות סיור, טרקטורונים, מכוניות ספורט ומכוניות נוסחה נכנסות לפעולה במעגל של 4.3 קילומטרים בדיונות. תוכלו ליהנות מההיסטוריה העשירה של ספורט מוטורס על כל היבטיו, הן על המסלול והן ברובע הנהגים. משתתפים רבים מבית ומחוץ יציגו, כמו בכל שנה, את התלהבותם מהאירוע. מותגי רכב כמו טלבוט, אסטון מרטין, בוגאטי, בנטלי ופראזר נאש מציגים את דגמי המכוניות היפים שלהם בגרנד פרי היסטורי זנדבוורט. תוכלו לקנות כאן גם מכוניות קלאסיות.

 

דמי הכניסה לכרטיס יום המעניק לכם גישה למכלאה, לדוכן הראשי ולדיונות הם כ- € 35. מחיר זה הוא ליום שישי, שבת וראשון. אם אתם יוצאים לסוף שבוע, אתם משלמים כ- 60 €. הודות לשעות הפתיחה הארוכות במהלך האירוע בן השלושה ימים תוכלו להסתכל סביב וליהנות מכל המרוצים והמכוניות המרשימות. הכתובת היא Circuit Park Zandvoort ב Burgemeester van Alphenstraat 108.