27 באפריל (יום המלכים) אולם התצוגה סגור

גרנד פרי היסטורי זנדבוורט 2021

ספטמבר 2021

מכוניות קלאסיות למכירה>

הודות לתערובת המרהיבה של סדרות המירוצים, מהפורמולה ההיסטורית 1 למכוניות קלאסיות, Grand Prix Zandvoort ההיסטורי הפך לאירוע מירוצים גדול. זנדווורט מתעורר לחיים במהלך הפסטיבל ההיסטורי בן שלושה הימים בזכות אימונים ומירוצים לשנים עשר שיעורים שונים. בנוסף, ישנן ארבע הדגמות שונות המבטיחות 3 ימי גיוון. אירוע מירוצים זה יתקיים בספטמבר 2021.

 

מכוניות סיור, טרקטורונים, מכוניות ספורט ומכוניות נוסחה נכנסות לפעולה במעגל הארוך של 4.3 קילומטר בדיונות. תוכלו ליהנות מההיסטוריה העשירה של הספורט המוטורי על כל פניםיו, הן על המסלול והן ברובע הרוכבים. משתתפים רבים מבית ומחוץ, כמו בכל שנה, יתלהבו מהאירוע. מותגי רכב כמו טלבוט, אסטון מרטין, בוגאטי, בנטלי ופראזר נאש יציגו את מכוניותיהם הקלאסיות והיפות בגרנד פרי זנדבוורט ההיסטורי. תוכלו לקנות כאן גם מכוניות קלאסיות.

 

בזכות שעות הפתיחה הרחבות במהלך האירוע בן 3 הימים, תוכלו להסתכל סביב וליהנות מכל המכוניות והמרוצים המרשימים. כרטיס כניסה בצורה של כרטיס יום המעניק לכם גישה למכלאה, לדוכן הראשי ולדיונות הוא כ- € 35 ליום שישי, שבת וראשון. אתה משלם כ- € 60 עבור כרטיס סוף השבוע. הכתובת היא Circuit Park Zandvoort ב Burgemeester van Alphenstraat 108.