27 באפריל (יום המלכים) אולם תצוגה סגור - 1 במאי (יום העבודה) אולם תצוגה פתוח - יום ראשון 5 במאי פתוח במיוחד (10:00-14:00)

גרנד פרי היסטורי זנדבוורט 2020

4 ל 6 ספטמבר 2020

מכוניות קלאסיות למכירה>

Grand Prix Zandvoort ההיסטורי צמח לאירוע מירוצים גדול ומציע תערובת מרהיבה של סדרות מירוצים מהפורמולה ההיסטורית למכונית הקלאסית. זנדווורט מתעורר לחיים במהלך הפסטיבל ההיסטורי בן שלושה הימים בזכות אימונים ומירוצים במשך שתים עשרה שיעורים שונים. ישנן גם ארבע הדגמות שונות המבטיחות 1 ימי גיוון. אירוע מירוצים זה יתקיים בין התאריכים 3 עד 4 בספטמבר 6.

 

מכוניות סיור, רכבי GT, מכוניות ספורט ומכוניות נוסחה נכנסות לפעולה במעגל 4.3 ק"מ בדיונות. תוכלו ליהנות מההיסטוריה העשירה של הספורט המוטורי על כל פניםיו, הן על המסלול והן ברובע הרוכבים. ישנם משתתפים רבים מבית ומחוץ המתלהבים מהאירוע מדי שנה. מותגי רכב כמו בוגאטי, בנטלי, אסטון מרטין, פרייזר נאש וטלבוט יציגו את מכוניותיהם הקלאסיות והיפות בגרנד פרי ההיסטורי זנדבוורט. תוכלו לקנות כאן גם מכוניות קלאסיות.

 

הודות לשעות הפתיחה הרחבות במהלך האירוע בן 3 הימים, תוכלו להסתכל סביב וליהנות מכל המכוניות המרשימות. מחיר הכניסה לכרטיס יום המקנה לכם גישה למכלאה, לדוכן הראשי ולדיונות הוא כ- € 35 ליום שישי, שבת וראשון. אתה משלם בסביבות € 60 עבור כרטיס סוף השבוע. הכתובת היא Circuit Park Zandvoort ב Burgemeester van Alphenstraat 108.