27 באפריל (יום המלכים) אולם התצוגה סגור

Autojumble הבינלאומי 2019

7 ו- 8 ספטמבר 2019

מכוניות קלאסיות למכירה>

Autojumble הבינלאומי המפורסם בעולם הוא התערוכה הגדולה ביותר באוויר הפתוח למאמרי רכב בצד זה של האוקיאנוס האטלנטי. תוכלו למצוא יותר מדוכני 2000 באירוע ייחודי זה של ביוליו. כל אלה עמוסים בכל מיני חלקי רכב קלאסיים ופריטים אחרים. "אם אתה לא יכול למצוא את זה בבוליו, הוא לא קיים!" זה נאמר לעתים קרובות. היריד מתקיים ב- 7 וב- 8 ספטמבר 2019.

 

בשוק המכוניות הבינלאומי Autojumble מוצעות למכירה כ- 200 רכבים על ידי בעלים פרטיים. מכוניות הווינטאג 'הן בכל הגילאים ובכל מצב. חלקם ייחודיים, אחרים פונקציונליים. בשטח "מארק גרנד" יש שטח של 2000 מ"ר. זה נותן לך הזדמנות ייחודית לעיין במאמרי הרכב. באופן דומה בשוק הסוחרים תוכלו למצוא מבחר גדול של מכוניות וינטאג 'המוצעות למכירה מהמסחר הקלאסי. ביותר מ -2000 דוכנים תוכלו ליהנות מבלאגן הרכב, מכוניות ופריטים אחרים של מכוניות.

 

בשל זמני הפתיחה הרחבים תוכלו להסתכל סביב בתערוכת מכוניות קלאסיות זו. דמי הכניסה הם 15.50 פאונד למבוגרים ו 9.90 פאונד לילדים. עלויות החניה הינן בחינם. לכתובת, הזן את המיקוד של Beaulieu, SO42 72N, במערכת הניווט שלך ופעל לפי השילוט החום-לבן לגני התערוכה.